Kyoto Dag 2 (3/09/18)

3 september 2018 - Kyoto, Japan

Met de naderende tyfoon, die ons morgen zal bereiken, in het achterhoofd willen we vandaag zoveel mogelijk doen. We bezoeken een aantal tempels (het staat er hier vol van), maar de Fushimi Inari springt er toch wel tussenuit.

Daarna nemen we de JR naar de geheel andere kant voor een wandeling naar het bamboo forest. Dit slaagt een beetje tegen, maar de omgeving is wel mooi.

We keren terug richting stad waar we het keizerlijk paleis willen bezoeken. Althans toch de buitenkant want alles is hermetisch afgesloten. Het ligt wel temidden van een groot park met brede lanen en dat maakt het toch wel de moeite waard.

‘s Avonds doen we ons tyfoon inkopen voor de lockdown morgen en sluiten af met een drankje in een café zonder volk.

En dan is t tijd voor ons bedje want we hebben weer serieus wat kilometers in de benen..

Sayonara!

1. Marie Jeanne Goovaerts:
    4 september 2018
    Waaw mooi zeg.Hou het veilig ginder hè. Hopelijk gaat de storm vlug voorbij.😰😘😘
  2. Reinhilde Leemans:
    4 september 2018
    Weer heel mooie foto’s. Is altijd een beetje mee genieten! Toch raar hè dat je overal in de wereld wel ergens een Belgisch biertje tegen komt 😉 Hopelijk heeft den trappist gesmaakt, beloning na lange wandeling! Hou het veilig binnen vandaag!!
  3. Hugo:
    4 september 2018
    geen volk in het cafe maar toch goe bier 😂 Schol
  4. Anita:
    4 september 2018
    allee mannen ik heb eindelijk jullie reisverhaal tot hiertoe eens gelezen,Ik denk dat jullie al een prachtige reis hebt tot hiertoe.Geniet er nog veel van he en zie dat je de storm overleefd, zodat je jullie reis kan voortzetten zonder problemen.Ik zal nu wat meer tijd maken om jullie te volgen,want het ziet er de moeite uit.dikke kus van mij en veel plezier.xxx
  5. Elfi:
    5 september 2018