Let the countdown begin!

25 juli 2018 - Mechelen, België

Nog 28 dagen voor vertrek. Morgen werken we allebei onze laatste dag en is het afscheid nemen van de collega's. Het begint nu echt dichtbij te komen.

Enplus zitten onze weekends tot vertrek volgeboekt. Dranouter staat eerst op het programma. Een lang weekend genieten. Daarna nog een familie bijeenkomst in het altijd leuke La Roche en dan is het tijd voor de eerste lange vlucht naar Shanghai.

De lijstjes liggen klaar, de rugzakken nog net niet.

We kijken er naar uit!

Tot later

1. Walter Van Bel:
    26 juli 2018
    Ik wens jullie alvast een goeie reis naar Shanghai!!!
  2. Konstantinos:
    26 juli 2018
    Have a Great Time & savor each moment!
  3. Mark:
    26 juli 2018
    <v>Laatste dag gewerkt. Je bent kundig op je vakgebied, top om mee te werken en Niet te vergeten prettige gestoord. Nogmaals bedankt voor de zeer prettige samenwerking. Heel veel plezier en succes toegewenst vanuit ‘de villa’ ;-) van een Nederlandse KVM fan
  4. Manu:
    31 juli 2018
    Hé Elfi, ik was nog op verlof op je laatste dag. Ik wens je een gewéldige reis en veel succes met je toekomstige uitdagingen ! het was heel leuk samenwerken.
    gr Manu
  5. Hugo:
    31 juli 2018
    meisjes, geniet ervan met volle teugen. En als het kan laat ons meegenieten van deze unieke ervaring. Wees voorzichtig. Maar laat u niet tegenhouden om van ervan om van alle ervaringen te genieten.
    Wij zijn zeer benieuwd naar jullie avonturen.
    Kusjes van een bezorgde vader en moeder :-)
  6. Sofie:
    7 augustus 2018