Tokyo Dag 4 (29/08/18)

29 augustus 2018 - Tokyo, Japan

We zijn de dag rustig begonnen en hebben op ons gemakske ontbeten. Gisteren hebben we zo’n 12 uur gestapt en dat is eraan te voelen.

We nemen een overvolle trein naar Shibuya. Eigenlijk voornamelijk om de crossing vanuit verschillende richtingen te zien. Net zoals gisteren zit er weer vertraging op de lijn. Lastig op schema blijven als er zich zoveel mensen voor de trein werpen..

De crossing gefilmd, nog even rond gelopen en dan verder gereden naar Harajuku. Hier gaan we de Meiji tempel en park bezoeken, zeer mooi trouwens.

We lopen nog even rond in Harajuku, maar de geweldige drukte tussen de klerenwinkels is niks voor ons.

Ondertussen laten de voetproblemen zich opnieuw gelden en besluiten we terug richting Koenji te keren. We ploffen moegetergd enkele uurtjes op ons bed.

‘s Avonds gaan we aperitieven in de Izaqaya tussen halfzatte Japanners en verschrikkelijke muziek en daarna eten we in een yakitori die veel weg heeft van een bruine kroeg. Top!