Midoriko Dag 3 (01/09/18)

1 september 2018 - Midoriko, Japan

Slecht weer vadaag en het ziet er naar uit dat dit niet zal beteren. We gaan ontbijten in een baancafé op 10 minuutjes afstand. We moeten gokken want de menukaart is enkel in het Japans en bijna geen fotootjes ook niet. Dat wordt spannend. Gelukkig zijn de meisjes van de self service heel behulpzaam en we krijgen voor de verandering eens soep met noedels. 😁

Spijtig genoeg blijft het weer slecht want we wilden eigenlijk een bergwandeling gaan maken in die mooie alpen. Het enige wat we zien zijn wolken. We lassen dan maar een lui dagje in en in de namiddag gaan we met Erik, Bart en Lezille naar een populair ramen restaurant. Het wordt nog best gezellig. We brengen ook een bezoekje aan Erik zijn vriend die een tuning garage heeft (de properste garage ter wereld). Elfi rijdt mee in de Toyota Supra van Erik. Een 520 pk beroemde sportwagen. Recht uit “the fast and the furiuos”. Spijtig alweer dat het regent want nu kunnen we geen snelheid halen. 😎

Later op de avond willen we eigenlijk Karaoké gaan zingen maar de prijs valt nogal hoog uit. We besluiten dan maar een izakaya te bezoeken met heel de bende en we sluiten af met een afscheid want Bart en Lezille gaan morgen heel vroeg naar Tokyo en moeten nog inpakken. Wij gaan ook naar bed want Kyoto wacht op ons morgen. Al gaan wij wel niet zo vroeg opstaan. Slaapwel allemaal.

1. Reinhilde Leemans:
    3 september 2018
    Ziet er daar weer mooi uit! Spijtig van de regen, maat af en toe een rustdag inlassen is best ok. En na regen komt zonneschijn ( Allez dat zeggen ze toch hè) Groetjes van T Nini en den Oompie
  2. Elfi:
    3 september 2018
    Heyhey, groetjes terug en inderdaad, we zijn ondertussen in Kyoto en hier schijnt de zon weer. Xx
  3. Marie Jeanne Goovaerts:
    3 september 2018
    Het ziet er daar gezellig uit.😘😘