Tokyo Dag 3 (28/08/18)

28 augustus 2018 - Tokyo, Japan

We staan om 6 uur op om naar de Tsukiji fish market te gaan. Hier worden elke dag tonnen vis verhandeld. Publiek mag pas binnen vanaf 11 uur, maar overal omtrent vind je kraampjes en restaurantjes etc.

We ontbijten met lekkere verse sushi, sashimi en thee. Een super begin van de dag!

Hierna wandelen we nog even langs het water en gaan dan via de Ginza wijk, vol sjieke winkels, richting keizerlijk paleis. Even bekomen in het groen van de parken want het is weer puffen geblazen.

Tegen de middag hebben we afgesproken met Yana in de Ueno wijk. We gaan eerst iets eten en dan naar Ueno Park, waar onder meer het Nationaal Museum ligt. We krijgen een begeleide wandeling aangezien Yana alles kan vertalen wat we tegenkomen. We bezoeken ook een paar tempels en blijkt dat Elfi heel veel geluk gaat hebben en heel lang gaat leven! 🤔😜 Van hieruit gaat het richting Asakusa. We willen de tempel bezoeken maar arriveren helaas iets te laat. Gelukkig is de buitenkant ook de moeite waard.

Iets gaan eten en drinken dan maar! We kiezen voor Yakitori, en dat bleek een goeie keuze, dank u Yana 😉. We genieten alweer van een lekkere en gezellige avond.

Yana zet ons nog letterlijk op het goede spoor en dan nemen we afscheid....😢

Tot morgen,

Elfi en Ilse

1. Reinhilde Leemans:
    28 augustus 2018
    Leuke foto’s en zo te zien zijn jullie al goed ingeburgerd ! Nieuwsgierig naar de rest van jullie avontuur! Grtjes T Nini en Oompie
  2. Marie Jeanne Goovaerts:
    28 augustus 2018